SPONSOR De weg op voor Stichting DoeDorp

“Liemers Tour Rally, Lions-Edition 2024”

Op zondag 9 juni 2024 zal de Liemers Tour Rally, Lions-Edition worden gereden, georganiseerd door Lionsclub De Liemers. De opbrengst van de Rally komt ten goede aan de Stichting DoeDorp. Het zou fantastisch zijn als uw bedrijf ons zou willen sponsoren. Samen maken wij de vakantie van kinderen in de Liemers wat leuker.

Sponsorgeld voor stichting DoeDorp

DoeDorp is een jaarlijks evenement aan de Breuly te Zevenaar. Hier komen tussen de 500 en 800 basisschoolkinderen om zich een week lang te vermaken met hutten bouwen van pallets, broodjes bakken, knutselen, schminken, escapen, proefjes doen, spelletjes en nog veel meer. Dit jaar is het thema Griezeldorp.

DoeDorp is van oorsprong ontstaan voor minderbedeelde kinderen. Voor hen is er een kosteloos plekje. De kosten worden hoofdzakelijk gedragen door ontvangen donaties. Deze Rally-actie is bestemd voor vervanging van versleten materiaal zodat DoeDorp weer langdurig vooruit kan.
Sinds 2 december 2022 is DoeDorp een zelfstandige stichting. DoeDorp wordt geheel georganiseerd door vrijwilligers.
Lionsclub De Liemers wil er aan bijdragen dat ieder kind een toffe week heeft in de zomervakantie.

Wat krijgt u als sponsor?
Sponsoring is mogelijk vanaf € 500,-, In overleg bieden wij hiervoor mooie en diverse tegenprestaties, bijvoorbeeld...
     ~   Neem gratis deel aan de Rally,
     ~   Neem gratis deel aan het Diner en het Avondfeest,

~   Komt de bedrijfsnaam op onze website, met link naar de  bedrijfswebsite,
     ~   Komt de bedrijfsnaam op de banner bij de start-, de lunch-
 en de finish-locatie,
     ~   Het is mogelijk om iets aan de Goodiebag toe te voegen,
     ~   De bedrijfsnaam en/of een advertentie komt in het Rallyboek,
     ~   Het logo van het bedrijf komt op de Start/Finish banner te staan,
     ~   Het logo van het bedrijf komt op het Raceliniaal,
     ~   Het logo van het bedrijf komt op de Goodiebag,

~   Het logo van het bedrijf komt op het Rallyschild.
Natuurlijk zijn er ook andere mogelijkheden bespreekbaar. Elk bedrag is welkom.

Voor vragen mail ons, wij zullen dan snel contact opnemen. Klik op

VODIX VOM architectuur en bouwmanagement JPR Advocaten
Eijmans Kappers Van Londen Consultancy