De weg op voor Stichting Doedorp

Heb je zin om samen met jouw partner/vriend(in)/collega/broer/zus/buurman deel te nemen aan de Liemers Tour Rally, Lions-Edition? Zet dan zondag 9 juni 2024 alvast in je agenda. Ben je een ervaren rallyrijder of ben je een beginnende deelnemer? Iedereen kan meedoen. Vul onderstaand alle gegevens in van de bestuurder en de navigator van de auto. Aan de hand daarvan nemen wij contact met jou op.
~overal waar de mannelijk vorm wordt gebruikt geldt dit evenzo voor de vrouwelijke~

Hier je eigen e-mailadres invullen. Op dit e-mailadres ontvangt je na inschrijving alle informatie en een factuur.
Hier graag invullen of je deelneemt in de 'Sportklasse' of in de 'Tourklasse'.
Hier aangeven met ja/nee of jij en/of jouw navigator deelnemen aan het avondprogramma (borrel, diner, muziek en ander vertier).
De deelnemer is zich bewust van het feit dat deelneming aan de Rally voor hem als voor derden alsmede voor zijn goederen en/of derden risico's voor schade, letselschade, zaakschade en gevolgschade daaronder begrepen inhoudt. De deelnemer aanvaard aansprakelijkheid voor enige schade die de deelnemer i.v.m. de deelname aan de Rally lijdt, tenzij die schade onomstotelijk is te wijten aan opzet of grove schuld tijdens de Rally. De deelnemer verklaart dat hij de Rally nog de hierboven genoemde personen en/of instanties aansprakelijk zal stellen of houden en vrijwaarden voor enige door hem geleden schade, materieel of immaterieel, letselschade hieronder begrepen. Door hun inschrijving voor deelname aan de Rally gaan beide leden van de equipe akkoord met deze vrijwaring-clausule. Bovendien verklaart de deelnemer dat hij tijdens het evenement WA verzekerd is in de zin van het gestelde in de Wet Aansprakelijkheid Motorvoertuigen, of zoals geregeld in het land waarin de auto staat geregistreerd, dat het voertuig APK gekeurd is, of zoals geregeld in het land waarin de auto staat geregistreerd en dat degene die de auto zal besturen beschikt over een geldig rijbewijs. Er worden op de Rally dag foto’s/film gemaakt van personen en auto’s. Hierbij ga ik akkoord met de vrijwaring-clausule.
Hier aangeven of je ook passagier(s) meeneemt (alleen in de Tourklasse)