GROTE CLUBACTIE

Wisselend van inhoud en omvang

In principe organiseert onze club jaarlijks een omvangrijke actie. Deze noemen wij de Grote Clubactie. De opbrengst die we dan genereren is bedoeld voor één goed doel. Dit goed doel is vooraf door onze club bepaald.
Hoewel we als club voor veel projecten de handen uit de mouwen steken zijn we voor deze actie aangewezen op sponsoren die onze club en met name onze doelgroep(en) een warm hart toedragen. Deze bijdrage maakt het mogelijk om projecten en activiteiten uit te kunnen voeren. Zo zijn we er voor mensen en steunen we hen die het hard nodig hebben.
Download onze flyer voor meerdere goede doelen en meer informatie over onze club.

In 2024 gaan we wederom een geweldige rally organiseren! Startdatum zondag 9 juni 2024.