07/03/2024

Begin februari zijn de landelijk ingezamelde D.E.-waardepunten van de actie 2023-2024 in aanwezigheid van o.a. Natasja Froger aan Douwe-Egberts overhandigd (zie foto). Ook dit jaar waren het weer meer dan 100 miljoen punten, die konden worden verzilverd voor 178.000 pakken koffie voor alle voedselbanken in Nederland.

In Zevenaar werd door de Lionsclub de Liemers meer dan een half miljoen punten verzameld, goed voor 869 pakken koffie voor de voedselbank Zevenaar.

Ook het komende jaar vindt er weer een inzamelingsactie plaats van D.E.-waardepunten. Hiervoor zijn verzameldozen aanwezig bij Albert Heijn , de Plus Masiusplein , de Plus Groot Holthuijzen en bij de Spar Leenders ‘t Stegeslag.

Dank aan de gulle gevers van het afgelopen jaar. En wederom de vraag om Uw waardepunten van D.E. te blijven doneren.